נסיעות

מה לראות ומה לעשות בסינטרה, פורטוגל (המדריך המושלם)

Pin
Send

מה לראות ומה לעשות בסינטרה, פורטוגל, הוא להשתתף ולהיות גיבור סיפור. ביקור בסינטרה זה כמו להרגיש דמות של האחים גריםמכיוון שהארכיטקטורה של המקום הזה היא כמו פרץ של צבע כמעט אגלי.

יש רבים מקומות לבקר בהם בסינטרה ממה תוכלו ליהנותביום בודדמכיוון שזה די והותר אם אתם מתארגנים היטב, אך היזהרו, המוני תיירים המבקרים בו בעונת השיא, התורים יכולים להיות אינסופיים. במידת האפשר הימנע מסופי שבוע.

ארמון פנה

מה לעשות בסינטרה, פורטוגל

למה לבקר בסינטרה?

ביקור בליסבון ולא בילוי יום בסינטרה צריך להיחשב חטא. שם מה לראות בסינטרה המון דברים, כמו קווינטה דה רגאלריה הנהדרת או פאלאציו דה פנה, המציגים הקלאסיים של פורטוגל. סינטרה אוספת היסטוריה, היסטוריה שכוללת מעל לכל התמלוגים הגבוהים הפורטוגזים. המקומות הראשונים ל ביקור בסינטרה הם תמיד מתחילים מהעיר העתיקה שלהם, ניגשים בקלות לארמון הלאומי ולחמישית. אין לנו ספק שאחת התמונות הבולטות ביותר של סינטרה היא זו שמגיעה מהפאלאסיו דה פנה, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 1995 וסמל לתיירות בפורטוגל. סינטרה, פורטוגל, הם האיחוד המושלם.

מפת סינטרה

חסוך כסף בסינטרה

אם אתה יודע מראש אילו פארקים וגנים תראה בסינטרה אנו ממליצים לקנות את ה- בונוס של סינטרה שתוכלו לקנות בכל כניסה לכל ארמון. השלילי היחיד הוא שאחד המקומות המרהיבים ביותר לא נכנס, קווינטה דה רג'אלה, אבל אם אתה נכנס לפאלאציו דה פינה או לארמון הלאומי של סינטרה.

סינטרה מה לראות. לדוגמא, בונוס לארבע ארמונות הוא 24 אירו לאדם. אם תוסיפו לזה את כניסת ה- € 6 של קווינטה דה רג'לירה, בסך € 6, תסתכם בסך 30 אירו לראות 5 ארמונות וגנים בסינטרה.

כדי לענות על השאלה של באילו ארמונות וגנים אתה צריך לבקרלהלן המלצותינו על סמך ביקורנו האחרון בסינטרה. אתה יכול לראות הכל ביום אחד.

1. מנזר הקפוצ'וס
  2. קווינטה דה רג'אלה
  3. הארמון הלאומי של סינטרה
  4. ארמון פנה (Palacio da Pena)
  5. טירת הבורים (Castelo dos Mouros)

ואם אתה רוצה לעשות דברים שונים או להקל עליך:

ראו סיורים מקוריים בסינטרה

סינטרה ביום אחד

היה לנו מזל לראות את סינטרה במהלך השבוע, מכיוון שבסופשבוע סינטרה היא חממה של אנשים ואם זה היית הייתי נמנע מזה. גם בארמונות וגם בחמישית יש זנבות קילומטר וקשה ללכת בהם. לכן, אם אתה יכול, טוב יותר במהלך השבוע.

קווינטה דה רגאלה

קמנו כל כך מוקדם שהגענו כשהכל עדיין סגור. הגענו בסביבות 9, אז אכלנו קפה בסינטרה. ממש שם, קצת לפני 10, פנינו למנזר הקפוצ'וס, הנקודה הראשונה לגלות את נפלאות סינטרה.

1 מנזר הקפוצ'וס

ברגע שהגענו ראינו אפשרות לקנות את שובר הסינטרה, מכיוון שראינו שהכניסה עולה 5 אירו וידיעה שאחרים יעלו כ 10 אירו בסוף בין כולנו זה יהיה רווחי.

מנזר הקפוצ'וס

המנזר הוא בערך 15 דקות נסיעה מסינטרה, לכן עליך להביא הובלה משלך אם אתה רוצה לבקר באתר זה. מצאנו את המקום מקורי מאוד, מכיוון שהוא היה מנזר ישן ביער. הנה זה הגיע לחיות באמצע הטבע, עם היסודות ולמעשה כלום. הביקור נערך ללא מדריך, רק עם המידע שהעניקו לנו בכניסה, אבל מספיק כדי לסייר במנזר הקטן הזה ובתאים שבהם התגוררו נזירים שלהם.

אגב, מצאנו את הסקרנות ביותר ובאותה עת עלובה באופן שהאירו את הפנים, דרך כבל של אלה ששימשו את חג המולד, הייתה מקורית, אך נדירה.

מכאן נצא שעה לאחר מכן לסינטרה, כדי להתחיל לראות את העיר מארמונתה.

• לוח זמנים של המנזר: 10-18
  • כניסה: 5€

2 הארמון הלאומי של סינטרה

ממוצא ערבי זה היה מקום מגוריה של משפחת המלוכה מאז המאה השתים עשרה, שם שהו בעיקר בקיץ בגלל מזג האוויר והציד השופע באזור.

סינטרה, בשערי הארמון

זה לא הארמון שהכי אהבנו. זה הארמון הקלאסי שאתה עובר מחדר לחדר, שם הם בולטים זה מעל זה, כמו המטבח ושני הארובות הגדולות, ושאילולא ההיסטוריה הסובבת אותו, הייתי יכול לומר שהוא יפה ומעט אחר. עם מעט זמן זה לא היה ברשימה, למקרה שתרצו לתעדף, קחו בחשבון שגם החמישית וגם פאלאציו דה פינה הם החלק העליון של המקום.

הארמון הלאומי של סינטרה

ברגע שביקרנו בארמון שבין בתי ספר וילדים שלא היה בהם מעט מאוד עניין פרט לטלפונים ניידים וסופיות, יצאנו לקווינטה דה רג'ליה, אחת מהתכשיטים בכתר סינטרה.

• לוח הזמנים של הארמון הלאומי סינטרה: 10-18
  • כניסה: 8,5€

3 Quinta da Regaleria

Quinta da Regaleria הוא אולי אחד הגנים היפים בעולם. זה מפורסם בגלל המסע האלגנטי שלו דרך מערות תת קרקעיות, בארות שנלקחו מאגדה או מפלים הנובעים מנוף הראוי לאלים.

מאז החנינו את המכונית ליד לה קווינטה אתה לא יכול לחנות בפתח. אם תוכלו למצוא מקום, אל תזיזו אותו, מכיוון שהחמישית שאר המקומות נמצאים פחות מעשר דקות הליכה. כשהגענו היה תור קטן, רק תיירים אנגלים התבוננו במפת המסלול על לוח גדול ליד משרד הכרטיסים. ממש שם נתנו לנו א מפה מאוד מפורטת שם מופיעות הנקודות העיקריות והקדמה היסטורית קצרה של גן זה. זה נוח לשאת מפה זו ביד, מכיוון שקל ללכת לאיבוד.

קווינטה דה רג'אלה. יוזם ובכן

אנו ממליצים להתחיל בדרום-מערב, משמאל לכניסה, לטפס בהדרגה ואז לרדת במזרח. בכניסה, מימין לקופות, נמצא ה ארמון הרגליה, מלכותי, ושווה לצאת לסוף.

ארמון רג'אלה

אנחנו הם המליצו לשאת פנס והשארנו אותו ברכב, אך למזלנו לאור הנייד יכולנו לחקור את הנקרות של לה-קווינטה, מבוך שלא תצפו למצוא בגינה. המערות הללו נכנסות רק שמאלה, אז ברגע שתתחיל ההרפתקה.

קווינטה דה רג'אלה

אחרי המערות טיפסנו מעט במקומות ביקור קטנים כמו הקפלה, המגדלים ומספר מפלים, עד שהגענו לחומות ול יוזם ובכן, הכוכב של קווינטה דה רג'ליה.

קווינטה דה רג'אלה. יוזם ובכן

זה פשוט מדהים. זה כמו א מגדל הפוךמתחת לאדמה. במקום לאתגר את השמיים מתריס נגד המעמקים, העולם הפוך, אבל של יופי מונומנטלי. הוא כמעט חסר אור, אך יש בו הרבה לחות, נקודה שמעניקה לו מגע טבעי דרך הירק של קירותיו.

קווינטה דה רג'אלה

ברגע שהיינו פתוחים עם המקום הזה, אכלנו בתוך א מרפסת עם נוף מרהיב לארמון סינטרה, טרסה שנפרט בהמשך.

• לוח הזמנים של קווינטה דה רגליה: 10-20 שעות (קיץ)
  • כניסה: 10 € - 15 € (מודרך)
  • גישה: מתחנת הרכבת סינטרה תוכלו לקחת אוטובוס 434 או 435, שמשאיר אתכם בפתח.

ארמון דה פינה 4 (ארמון דה פינה)

ארמון דה פינה הוא דמותה של סינטרה, הכיסוי שלה, הסמל שלה. פרץ הצבעים של ארמון זה מפורסם בעולם. נראה שהוא נולד במאפייה, עם אותם צבעים ראויים למאפה הטוב בעיר. ידענו כי עם ההגעה לא נימלט ממוני התיירים, רגילים, מכיוון שזה ללא ספק הוא הכי מבוקש.

ארמון פנה

אנו מגיעים ברכב ומשאירים אותה ממש בפתח טירת הבורים, שכנת ארמון דה פנה. הדרך העולה לארמון מלאה בדרך כלל במכוניות שחונות בצדדים, מכיוון שיש מעט אזורי חניה. כמעט עדיף להשאיר את המכונית בסינטרה ולקחת את האוטובוס. ברגע שכניסה יש אפשרות לקחת א אוטובוס פנימימכיוון שהטיפוס ממשרד הכרטיסים לארמון הוא בערך 10 דקות הליכה.

גם העלייה והירידה לקסטלו דוס מורוס שווים את זה, אם כי רבים אולי נראים מעט עייפים, אבל הגנים שדרכם עוברת הדרך שווים את זה, אני חושב שכן.

לאחר הארמון, הדגיש את הנוף שלך על כל רכס הרי סינטרה, הודות לגאונות היצירתית של פרננדו השני, מגיש הרומנטיקה של המאה התשע עשרה. אין ספק שזה א מורשת עולמית.

• שעות הפתיחה של ארמון דה פינה9:30 - 20:00 בערב
  • כניסה: 11.50 € (כולל ביקור בגן)
  • גישה: מתחנת הרכבת סינטרה תוכלו לקחת אוטובוס 434 או 435, שמשאיר אתכם בפתח.

5 טירת הבורים (קסטלו דוס מורוס)

לא רחוק מהכניסה לפאלאציו דה פנה נמצא הקסטלו דוס מורוס, א ביצור מוסלמי מהמאה התשיעית. כדי לגשת אליו צריך לצאת מהכביש העולה לארמון ובחצי הדרך תראו אינדיקציה ותא ליד שביל שמוביל לחומה. אין לו הפסד, מכיוון שהוא נראה מכל מקום בסינטרה.

ארמון פנה מטירת הבורים

אנו ממליצים לקחת את השביל העובר דרך החומה כולה, להתחיל מימין ולנסוע כלפי מעלה לעבר הכביש נקודת מבט של פאלאציו דה פנה. איזו נוף!

קסטלו דוס מורוס

• לוח הזמנים של קסטלו דוס מורוס: 10-18
  • כניסה: 6,50€

קריאה מומלצת על פורטוגל וסינטרה

להלן ההמלצות שלנו אם תחליט לבקר בסינטרה.

• מדריך Lonely Planet של פורטוגל
  • ליסבון מקרוב
  • היסטוריה של פורטוגל

נתונים מעשיים

מתי ללכת

כל זמן בשנה טוב לבקר בסינטרה, אך בעונה גבוהה, קיץ או חג הפסחא, אנו תמיד ממליצים לבחור ימי חול, כדי להימנע מהמונים או מבעיות חניה אם אתם נוהגים.

העברות שדה תעופה

אם אינך מעוניין להתמקח ורוצה לנסוע בנוח ובטוח משדה התעופה לליסבון אנו ממליצים לך לשכור העברה משדה התעופה. זה לא יקר ושווה את זה.

איך מגיעים

סינטרה נמצאת כ -30 דקות ברכב ו -45 דקות ברכבת, אפשרות אידיאלית אם אתם נמצאים בליסבון לכמה ימים ואין לכם רכב.

רכבת מליסבון. זו האפשרות הטובה ביותר לבקר בסינטרה מליסבון. לצפייה בלוחות הזמנים לחצו כאן.

ברכב שכור. בליסבון קיימות סוכנויות להשכרה רבות אשר תמורת כ- € 30 מאפשרות לכם לשכור רכב ליום אחד. אפשרות טובה אם אתה הולך יותר משניים. רכבי השכרת רכב הם אחד מה- אפשרויות טובות יותר.

השכרת סיור מליסבון

איפה לאכול

אכלנו במסעדה שנקראה גברת מריה. במסעדה זו יש מרפסת קטנה המשקיפה על הארמון הלאומי של סינטרה. תוכלו לאתר אותו בדרך בין הארמון לחמישית, באמצע הדרך, ממש ליד חניון קטן.

מסעדה בסינטרה

איפה לישון

לרומנטיים ביותר

• מלון בוטיק סינטרה. הוא ממוקם בלב סינטרה, ואינו רק אפשרות מצוינת לחדריו, אלא למסעדה, תענוג.
  • ארמון טיבולי של סטאיס. אפשרות טובה באיכות - מחיר. עם טרסות פנטסטיות.
  • מלון נובה סינטרה. אחת האפשרויות הטובות ביותר ב- Tripadvisor, למשהו שיהיה.

לנוסעים בעלות נמוכה

• מלון סינטרה קטן. קלאסיקה זולה בסינטרה. אידיאלי ללילה אחד.
  • הוסטל פורטוגזי אחד ההוסטלים שהעדיפו תרמילאים.

תבע טיסה

אם אתה צריך לתבוע את החברה בגין אובדן מזוודות, עיכוב טיסה וכו ', אל תהסס, השתמש בשירותי סוכנות שיהיו בחינם ויהיה לך ערבויות רבות להצלחה.

ביטוח נסיעות

לטיול כזה עדיף לקחת ביטוח. איתי מציע לנו הצעה לעוקבים נסו בחינם. נסיעה אינה פוטרת אותך מאירוע תאונה, צורך ברופא, העברה או תרופות. אל תשחק אותו. הוציא ביטוח נסיעות על ידי לחיצה על הכרזה ותהיה לך 5% בביטוח שלך על היותו קורא נסיעות בחינם. אם אתה רוצה מידע נוסף לחץ כאן.