נסיעות

הריסות הרקולנאום. לא רק וסוביוס הרס את פומפיי

Pin
Send

כמו שכותרת המאמר אומרת, לא רק אתוסוביוס הרוס עם פומפיי הענק האיטלקי הזה קבר שורה ארוכה של יישובים שביניהם הם הנוכחים הריסות הרקולנאום. ניתן לבקר בשרידיו בעיר ארקולנו, קצת יותר מעשרה קילומטרים דרומית לעיר המובנת לא בסדר נאפולי. זה האחרון בתים א מוזיאון הארכיאולוגיה עם שרידים מקוריים רבים של הרקולנאום שמסיבות שימור לא יכולים להיות בחוץ.

הריסות הרקולנאום

הרקולנאום לא רק וסוביוס הרס את פומפיי

בוקר אחד לפני כמעט 2000 שנה, הר הגעש וסוביוס הוא החל לגרש עמוד עשן כפי שעשה פעמים רבות בעבר. אף אחד לא לקח את זה בחשבון, האנשים שגרים הרקולנאום ידעתי שזה הר געש פעיל אבל הם מעולם לא פחדו ממנו. הביטחון שלו הפך לטעות גורלית. ה פריחה הוא היה כל כך חזק שמסה של בוץ חם שטפה את העיר תוך זמן קצר, מלווה בגשם של אפר וגזים שהפכו את קיומם של החיים לבלתי אפשריים. אלה שהיו ברי מזל מספיק כדי לשרוד את תחילת ההתפרצות, סבלו מנפילת הסלעים שהופלטו במהירות גבוהה, והותירו את מספר הניצולים כמעט ולא קיים.

הרקולנאום

אירוע טרגי זה הצליח לשמור על העיר כמעט שלמה עד היום, והפך להיות הריסות הרקולנאום באחד מ 50 המקומות שנאספו על ידי אונסקו בתוך רשימת מורשת עולמיתליד פומפיי ו מגדל Annunziata.

הביקור - מה לראות בהרקולנאום

הגיע הזמן לקום מוקדם וללכת לעיירה ארקולנו, שם יש חורבות הרקולנאום. רצינו להגיע מהראשונים ולדלג על מספר הטיולים המאורגנים המגיעים שעתיים לאחר פתיחתה. סחבנו א כרטיס משולב (20 אירו) שאפשרו לנו לראות נקודות אחרות שנקברו על ידי Vesuvius בתור אופלונטיס, סטביה וכמובן פומפיי.

פומפיי הסמוך עשוי להיות האנדרטה המתויירת ביותר בעולם, בחלקה אל העיר הפלגות המזח ב נאפוליאבל מכיוון שאלו בקושי עוצרים כמה שעות, אין להם זמן לבקר בהריסות הרקולנאום. למרות זאת, יש כאלה סיורים הם מבקרים בו ואנחנו ממליצים מאוד לקום מוקדם.

הריסות הרקולנאום - מעיינות חמים

עם הכניסה למתחם אנו עוברים דרך שביל קטן שחוצה את הבור, מבלי להוריד את המדרגות וכך נכנסים לרחובות חורבות הרקולנאום הפוך ככל האפשר. אנחנו מאלה שרואים דברים מאחור לפנים :- ד.

בהליכה ישר בדרך הרומית אנו רואים מיד כמה הכל נשמר, אם כי נכון שיש הרבה משימות שיקום. ראשית אנו עוברים ישן מעיינות חמים רומיים, חדרי אמבטיה שמעולם לא ניתן לפספס בשום עיר באותה תקופה, כדי להסתיים בסוף הרחוב באזור ססלו דגלי אוגוסטלי, מרכז הסגידה לעיר.

ססלו דגלי אוגוסטלי

לאחר המקדש, אנו עוברים את בית סלון נרו וכמה יקבים סקרנים שבהם הוא כנראה נשאר שוק מהעיר בחלק זה קל מאוד להתבונן בביוב של העיר, אותה המצאה שנשארה כמעט שלמה עד היום.

הריסות הרקולנאום

אני מכיר שמכאן אנו הופכים את הביקור לכאוס. החלטנו לשכוח מפה ולהלך לאיבוד בעיר על בסיס הליכה, כניסה לכל הבתים שיכולנו וליהנות מכל מה שמצאנו בקצב שלנו. בחלקים מסוימים קראנו את הביקורות ובאחרים פשוט צילמנו תמונה וחיפשנו הפתעות חדשות. תיירות ללא לחץ.

רחובות הרקולנאום

התחלנו למצוא בתים במצב שימור מצוין ועם ציורי חוצות רבים שעדיין שמרו על חלק מפארם המקורי. לבתים היו מטבחים בכניסה שלו, ממש בסמוך לרחובות וזה בוודאי הוקדש למכירת צלחת אוכל.

בתי הרקולנאום

זה כל כך טוב ללכת לאיבוד, שאפילו חזרנו ברחובות שכבר עברנו ומצאנו דברים שדילגנו עליהם בטעות, מה שלומכם מעיינות חמים קרוב מאוד לחיק הטבע. הבא כמובן היה הגברי.

Termas Femeninas - הריסות הרקולנאום

אולי ללכת עם מפת המפה הריסות הרקולנאום בידנו אנו חושבים שמרכז העיר (ממש ברחוב שנמצא בשניים), אין יותר מדי דברים לראות. אם אנו חושבים כך, נקלע לטעות חמורה, מכיוון שמסלול זה תהיה לנו גישה קלה יותר למקדשים ובתים שמהרחובות החשובים ביותר נוכל בקלות לדלג עליהם.

הרחוב המרכזי של הרקולנאום

נצא ברחוב האחרון נגיע אל פלסטרה ומערכת בתים ומקדשים מהטובים בעיר. כאן יתכן שכבר מתחילים לפגוש אנשים כי הרחוב הזה מתקשר עם הכניסה הראשית של העיר דרך מנהרה.

קאסה דלה ג'מה והרילייבו די טלפו

הבתים שגובלים בחלק האחרון הזה נראו כמו אנשים עם כוח קנייה גבוה. רבים טרי הם אכלסו את קירותיה כמו גם יפים פסיפסים בחלק מחדריו העיקריים. רבים מהם ייצגו סצנות שהבעלים לשעבר נהגו לבצע, כמו ציד וארגון מסיבות.

בתי הרקולנאום

בסוף הרחוב ובמורד כמה מדרגות לפני חציית מנהרה, נמצא הפסל המפורסם ביותר בעיר, המייצג מרקו נוניו בלבו, פוליטיקאי רומאי קדום המתגורר בעיר, שמקורו בעירהמוזיאון הארכיאולוגי של נאפולי.

פסל ליד מרקו נוניו בלבו - הריסות הרקולנאום

מחובר לפסלים שיש לנו מעיינות חמים תת קרקעיים מהעיר שנראית אפוא קטנה בכניסה בכניסה, אבל ברגע שהם בפנים הם גדולים למדי. אלה אינם מוארים היטב, ככל הנראה כדי לעכב את הזדקנותם.

מעיינות חמים תת קרקעיים - הרקולנאום

המעיינות החמים היו הדבר האחרון שביקרנו בו, לוקח את המנהרה שלוקחת אותנו ליציאה ממנה ארקולנו. ביקור דו-שנתי, שאיפשר לנו לבקר ב-וסוביוס ופוגשים שני מקומות מדהימים באותו היום.

מידע נוסף על הארץ הטרנס-גלדית באזורנו באיטליה

מידע מעשי - טיפים לביקור בהרקולנאום

מתי ללכת

איטליה זוהי אחת המדינות עם השטף הגבוה ביותר של תיירים, ולכן האידיאל הוא לנסות לא לבקר בה בעונת השיא (יולי ואוגוסט) ובפסחא. ביקרנו בו בחודש ינואר, שלמרות היותו חודש גשום, עשה לנו מזג אוויר טוב מאוד.

לוח הזמנים מנובמבר עד מרץ הוא בין השעות 08: 30-17: 00, סוגר את שאר החודשים בשעה 19:30. באופן אידיאלי, בקרו בו מוקדם בבוקר כדי להימנע משייטים והמונים.

איך ללכת לחורבות הרקולנאום / ארקולנו?

זה קרוב מאוד לעיר נאפולי, כמה קילומטרים דרומה, לוקח את הכביש לכיוון פומפיי ועוזב פנימה ארקולנו. אפשר גם להגיע פנימה רכבת דרך הקווים נפולי-סורנטו, נפולי-פוג'יומרינו, מגדל נפולי-annunziata יורדים בתחנת ארקולנו.

כמה זה עולה?

עלות הכניסה 11€להיות חופשי לאנשים מתחת לגיל 18. העלויות המשולבות 20€ עם זכות גישה ל -5 מקומות: פומפי, ארקולנו, Boscoreale, Oplontis, Stabiae, בתוקף למשך 3 ימים.

טיולים ברחבי נאפולי ופומפיי

מקומות מומלצים בסביבה

• אמלפי לקוסטה.
  • ההריסות המדהימות של פסטום בשעה בלבד.
  • חורבות פומפיי.
  • הר הגעש וסוביוס

ביטוח נסיעות

לטיול כזה עדיף לקחת ביטוח. איתי מציע לנו הצעה לעוקבים נסו בחינם. נסיעה אינה פוטרת אותך מאירוע תאונה, צורך ברופא, העברה או תרופות. אל תשחק אותו. בדוק את ביטוח הנסיעות על ידי לחיצה על הכרזה ויהיה לך 5% בביטוח שלך על היותו קורא נסיעות בחינם. אם אתה רוצה מידע נוסף לחץ כאן.