נסיעות

Pin
Send

עד כה לא שקלתי מה לראות ב- Hoces del Duratón. תמיד ביקרתי אותו בזריקה, מטיילת באזור הרמיטאז 'של סן פרוטוס ואפילו לפעמים לשכור א קאנו להיות מסוגלים לחצות אותו לראש המאגר. עם כל זה המשכתי להתבונן בקירות הגדולים שלו, אבל כמעט תמיד מאותן נקודות כמו שאר האנשים ואלו לא היו חייבים להיות היפים מכולם. הטיול האחרון שלנו ניסה בדיוק את זה, לחפש נקודות מבט חדשות בחיפוש אחר הגלויה המושלמת.

מה לראות בהוקס דל דוראטון

מה לראות בהוקס דל דוראטון (המלצות)

ביקור במגליים

אנחנו במחוז סגוביה וקרובים מאוד ליישובים סמלים כמו ספולוודה ó פדרזה. מקומות עם עיירה עתיקה ויפה ואליה מתענגים על אחד הכבש הטובים במדינה. אבל לא הגענו למקום הזה לאכול, אלא לטייל ולראות את אחד הנופים היפים ביותר של המחוז, דוריטון מגלס. נהר שנולד בקהילת מדריד לאחר שנפל בגובה 40 מטרים מהגדה זרם הליטוארוסליד העיר אנחנו כן.

נקודות עניין - Hoces del Duratón

להוקאס דל דוראטון אורך של 25 ק"מ מלא שקעים גדולים המגיעים לגובה של 100 מטר ובסופו של גדות מים זו בזכות מאגר בורגומילודו. מקום שמזכיר לי הרבה את מזרי הדוארו ושלא רק היופי שלו מושך אליו תיירים אלא גם עושרו האורתיתולוגי, מיני דיור כמו נשר גריפון, נשרים, בזים ואפילו נשרים מוזהבים.

מה לראות בהוקס דל דוראטון

עם הסיכום הקצר הזה של המקום, יצאתי לחפש אזורים שבהם ניתן לקבל את הנופים הטובים ביותר, אם כי אני בטוח שחסר לי יותר מאחד, אך ככל הנראה מה שאמרתי אחר כך מספק את מרבית המבקרים בו, אפילו יותר אם יש לכם רק קצה אחד סוף שבוע ליהנות מהם.

הנופים הטובים ביותר של Hoces del Duratón

תכנן מה לראות ב דוריטון מגלס הם דורשים שעות ביקור ספציפיות כדי להשיג את האור הטוב ביותר, ואם אפשר, להימנע מתיירות המונים, שבמקומות מסוימים היא מדהימה. במקומות אלו שהוזמנו ללא הזמנה מיוחדת יהיה צורך לבקר ברגל ברובם ולעיתים לנסוע במסלול עפר ארוך ומפותל, שב 100% מהמקרים אנו יכולים לטייל עם תיירות.

בית מורשה מסן פרוטוס

אנחנו מתחילים עם האתר הכי מבוקש של ה- Sickles. מקום שאני ממליץ עליו לבקר מוקדם ביום ולעולם לא מאוחר אחר הצהריים מכיוון שנמצא את הקניון בצל ועם השמש בוערת את כל הצילומים שלנו. זה היה חלק מהצילומים של העונה השלישית של בית הנייר, כך שהוא הפך שוב לאופנתי.

Hermitage of San Frutos - מה לראות בהוקס דל דוראטון

כדי להגיע לשם עלינו ללכת ווילאסקה, משם יש דרך עפר מסומנת היטב לחניון. ברגע שישנו בחניון, שביל של קצת יותר מקילומטר ישאיר אותנו בתוך ההרמיטה.

השביל מתחיל בירידה, מוצא נקודת תצפית יפה בצד ימין שלנו, ממש בעיקול הראשון ויוצא מהשביל הראשי.

אנו ממשיכים ללכת בדרך הראשית ונהיה לנו נקודת מבט נוספת הפעם בצד שמאל שלנו, שעלינו להיזהר מעט מכיוון שהיא אינה מוגנת על ידי שום גדר.

Hermitage of San Frutos - מה לראות בהוקס דל דוראטון

לאחר נקודת המבט האחרונה שלנו נגיע להרמיטה, שלרוב סגורה ופתוחה לעיתים רחוקות. למטה בית קברות קטן, ממש למרגלות המצוק ומשקיף על קנים רבים של נשרים גריפון.

הזמן הטוב ביותר לבקר : 09: 00-10: 00 בבוקר

אוכלוסייה : Villaseca

מרחק לנסיעות : 2 ק"מ

2 נקודת מבט למערב של ההרמיטאז 'של סן פרוטוס

מ סבולקור חלק ממסלול עפר, לא מסומן טוב כמו זה הרמיטאז 'של סן פרוטוס וזה הולך למקום בו מתחילים סיורי הקאנו. לאחר ההגעה לחניון קטן בו נושא הקאנו וה- מנזר לה הוז, אנו ממשיכים את השביל עד שנגיע למטע שממנו כמעט ולא ניתן להתקדם במכונית, אלא אם כן יש לך 4 × 4 באמת.

Mirador Oeste - מה לראות בהוקס דל דוראטון

מכאן חלק מסלול קטן מימיננו שעלינו ללכת ברגל וזה ישאיר אותנו בקצה הקניון. עם זאת, אני ממליץ לראות את המפה המצורפת למאמר זה כדי שתוכלו לקבל מושג לגבי המיקום המדויק של המקום.

דרך אגב .... במקום זה אסור לבקר בין החודשים ינואר ליולי בגלל היותו עונת רבייה.

איך מגיעים לנקודת המבט?

מהעיירה של פואנטרבולו קח את רחוב Cardenal Cisneros שהופך במהירות למסלול עפר. אנו עוקבים אחריו כמה קילומטרים עד שעצי האורן נעלמים. בדיוק אז הכביש צולל, ראשית לוקחים את המסלול מימין ובמהירות זה משמאל, עד מאוחר יותר (1 או 2 ק"מ) נצא מהרכב. המסלול במצב גרוע מאוד.

נקודות עניין - Hoces del Duratón

הזמן הטוב ביותר לבקר בשקיעה

אוכלוסייה : סבולקור או פואנטרבולו

מרחק לנסיעות : 1 ק"מ ומעלה, תלוי היכן נותרה המכונית

אזהרה: אין איתות. ראו מפה

3 מנזר גבירתנו מלאכי המגל

הפעם הראשונה שראיתי את המנזר הזה הייתה בקאנו ומאז תהיתי איך אוכל להתקרב למקום הזה בעל מראה כה בלתי חדיר. למרבה הצער המנזר נמצא בהריסות לחלוטין ויש לו את האנקדוטה שזהה איזבל הקתולית הוא הלך לבקר אותו.

מנזר גבירתנו של המגל - - מה לראות בהוצ'ס דל דוראטון

כדי להגיע לשם צריך ללכת באותה דרך שאנו עוברים לנקודת התצפית המערבית של העיר הרמיטאז 'של סן פרוטוס, משאיר את המכונית ממש ליד המזלג בו מסומן המנזר ואם יש לנו א מכונית גבוהה, נוכל ללכת במסלול לחניון המנזר. מכאן אנחנו פשוט צריכים ללכת 100 מטר לנקודת התצפית הרשמית ואם אנחנו לא חוששים מגבהים, צעדו לראש המנזר, עליו אני ממליץ.

הזמן הטוב ביותר לבקר בשקיעה

אוכלוסייה : סבולקור

מרחק לנסיעות : 1 ק"מ ומעלה, תלוי היכן נותרה המכונית

נקודת מבט מזרחית של מנזר גבירתנו מלאכי המגל

זו אחת מנקודות המבט הטובות ביותר של העיר דוריטון מגלס ולהגיע אליו זה לא קל. זה מתחיל מאותו מגרש חניה של ההרמיטאז 'של סן פרוטוס בכיוון דרום-מזרח וחוצה מדינות. הם 2 ק"מ לחצות שדות חווה, לרדת בשני קניונים קטנים עד שתגיע להתפתל מהמקום ממנו אתה יכול לראות את המנזר,

מנזר גבירתנו של המגל - - מה לראות בהוצ'ס דל דוראטון

חשוב לא לסטות יותר מדי ימינה מכיוון שאנחנו יכולים להסתיים במגל הלא נכון וכפי שידוע שלי להגיע לשם זה לא קל, אני משאיר לך מפה להמחשה כדי להבהיר משהו.