נסיעות

רוונזורי - שלב 6. עלייה לפסגת מרגריטה

Pin
Send

אנו עומדים בפני היום הצפוי ביותר ברוונזורי. השלב הקשה והתובעני ביותר מחכה לנו, תוך עקיפת מספר קרחונים ואזורי טיפוס קלים, בהם ההתאקלמות תמלא תפקיד מהותי וסופו אינו אחר מאשר פסגת מרגריטה. חלום שבסופו אנו מגשים ושנשאר לחרוט לנצח בליבנו.

רוונזורי - שלב שישי. עולה לשיא מרגריטה

היום הקודם לא היה קשה מדי, גופנו נח לנו והיה קשה ללכת לישון בקרוב. אף על פי כן, מוחות הסתובבו סביב במת המלכה והיכולת להירדם הייתה כמעט פריבילגיה.

מזג האוויר הבטיח טוב בשעות הבוקר המוקדמות, כשהוא מגיע לחזית ענן בצהריים שככל הנראה תכסה את המאסיב של סטנלי. לכן נצטרך להקפיד על הזמנים ולקום מוקדם בזמן שחשבתי.

השלב השישי של רוונזורי

• מרחק: 11 ק"מ
  • זמן: 13 ח
  • עלייה כוללת: 963 מ '
  • ירידה מוחלטת: 1392 מ '
  • גובה מינימלי: 3966 מ '
  • גובה מקסימלי: 5102 מ '

הוא שעון מעורר צלצל בשעה שלוש לפנות בוקר ונכון לעיתים קרובות כרובוטים אנו קמים ומתלבשים מהר ככל האפשר. היה לנו הכל מוכן, לא להפסיד אפילו דקה אחת. עד כדי כך שהתחלנו מההתחלה את הרתמות וכפי שהיה לילה, חיברנו חזית בקסדות שלנו.

אנו עוזבים את מחנה מרגריטה עד שתטפס על הנתיב הסלעי הראשון אל אלנה האט, שהיה ריק. יש גרם מדרגות ארוך לרדת לחתך ומאותה נקודה הכל צפונה. באנו מירח מלא לפני 3 ימים וזה עדיין היה מספיק מואר לראות את צלליות ההרים.

עלייה לפסגת מרגריטה - צילום מסביב

בהמשך אנו עוברים דרך החבל הקבוע הראשון שלנו כ- 40 מ '. אתר חלקלק, אבל אפשר לעשות זאת בלעדיו בלי בעיות. עם זאת, עם ראות כמעט אפסית היא התקבלה טוב מאוד.

עולה לשיא מרגריטה

בשעה 1:30 אנחנו מגיעים לחוף הים glaciarstanley, מסה אדירה של קרח שקשה להאמין בקווי הרוחב האלה של אפריקה. ואז אנו נתפסים ועוברים ללא שום קושי באורך 400 מ ', למעשה בקו ישר כמעט שאין אי-אחידות להתגבר עליו.

חוצה את הקרחון, אנו מורידים את הביטוח והעצמות. ירדנו בערך 80 מ 'של אי-אחידות והשמש החלה להופיע מעל ההרים. זה בדיוק מאותו הרגע בו נתחיל לראות ברציפות לפסגה, פסגת מרגריטה.

פנינו לקרחון הבא, המרגריטה, אך לא לפני שירד בחבל קבוע מסוכן מעט יותר מקודמו.

עולה לשיא מרגריטה

למרגלות הקרחון אנו מוציאים את כל החומר וקובעים פגישה לעקיפת מעבר באורך של 45/50 מעלות ואורך של כ 80 מטר. בהיותם 6 אנשים בקבוצה זה לקח זמן.

לאחר הקטע הקודם אנו מנצלים את הקורד וממשיכים ללכת לאורך הקרחון עד שנגיע ל -5000 מ ', מקום המפריד בין פסגת מרגריטה לאלכסנדרה, וממנה ניתן לראות את עצמתם של קונגו.

לאחר שתיהנו מהנופים הנהדרים, נצא אל פסגת מרגריטה העוברת תחת א מפל קרח על פניהם של כמה חברים. מספר נטיפים של קרח עמדו להתפורר, אז הלכנו בזהירות מיוחדת. אחרי המשקה הרע הזה הגענו למשנהו חבל קבוע, שוב בסלע ובמרחק של 20 מ 'בלבד.

עולה לשיא מרגריטה

אחרי החבל הקבוע, הורדנו את המעקות, לקחנו הפסקה ופנינו לכיוון הפסגה. בקושי נפרדנו 10 דקות / 70 מטר מההישג האישי שלנו.

עם הרבה כוח אפילו ברגליים שלנו וכמעט שלא היו תסמינים של מחלת גבהים, התחלנו ללכת עד כעבור 10 דקות הכתרנו את פסגת מרגריטה, בגובה של יותר מ 5100 מטר. חלום שהתגשם ושאותו תכננו לפני שנים וכי לדברים עם גורל לא יכולנו לעשות קודם. אנו מכתירים את הרי הירח!

כעבור 20 דקות ועם הרוחות דרך העננים, אנו יורדים לחבל הקבוע הראשון, ברגע שאנחנו שוב דוחסים את המצעים ומוודאים בכמה חבלים.

רוונזורי - שלב 6. עלייה לפסגת מרגריטה

אנו עוברים שוב מפל לגבול בין שתי הפסגות. אנו נשארים כבולים עד המפגש בצעד המפתח של 50 מעלות, אך כידוע בירידות אנו תמיד צריכים לנהוג בזהירות. עד כדי כך שבן זוג החליק ללא השלכות כששכבה דקה של קרח ירדה. למעשה, כמה מטרים מאיתנו סלעים מתחילים לרדת במהירות גבוהה עם עליית הטמפרטורות. הדבר שגרם לנו להזדרז.

עולה לשיא מרגריטה

הלכנו לחבל הקבוע השני ולפני שראינו גרם מדרגות מתכת ארוך בו המשלחות הקודמות עברו לפני יותר מחמש שנים, כאשר הקרחון היה גדול יותר. למעשה, קווי כחול נמשכו כדי לחשב את נסיגת הקרחון. ההערכה היא שבעוד 20/30 שנים זה נעלם. חבל

אחרי החבל הקבוע נגיע שוב לקרחון סטנלי. זה חוצה ללא סיבוכים, במיוחד במהלך היום! והחלטנו להיפרד מעצבים להמשך הדרך.

אנו ממשיכים בשטח סלעי עד המפגש הראשון של היום, חלקם משתמשים בו ואחרים אינם משתמשים בו. החבל מוגדר רק לבטיחות. החלק הבא של הכביש כבר לא רלוונטי, זה עניין של תחילה לעבור דרך אלנה האט אל הכביש מחנה מרגריטה. השעה 14:00 הגיע הזמן לתת לנו מנוחה טובה.

עולה לשיא מרגריטה

כעבור שעה וחצי הגיעה קבוצת גרמנים ואוסטרים למחנה. להוט לדעת איך זה הלך, הם שאלו אותנו המון שאלות. הניסיון שלנו היה עדכני מאוד ולכן הצלחנו למלא את התיאבון שלך.

המחנה של הונוויק

עם זה, כבר נח ועם בטן מלאה, ירדנו למחנה הונוויק ועברנו לידנו סקוט עובר ושני האגמים. בקיצור, הבמה הייתה קשה וארוכה, אך הפסקת הביניים עזרה רבות.