נסיעות

המנזר סנטה קטלינה בארקיפה בפרו

Pin
Send

העבר הספרדי מסתתר בפינות רבות של העירפרובהיותה אקספקטנט טוב לעיר ארקיפה. בעיר זו המוקפת הרים גדולים עם גבהים הקרובים ל 6000 מטר כמו צ'צ'אני או הר הגעש מיסטי,מנזר סנטה קטלינה. מורשת היספנית זו אינה היחידה בעיר. דוגמאות כמו הקתדרלה המלכותית או כנסיית החברה חולקות את אותם שורשים.

העיר ארקיפה והמנזר סנטה קטלינה

לאחר ביקור בן יומיים בעיר פונו וליתר דיוק, טיטיקקה, לקחנו אוטובוס בשעות הבוקר המוקדמות שהשאיר אותנו בעיר ארקיפה בשקיעה. למחרת ביקרנו בכמה נקודות בעיר עד שסיימנו לאכול ארוחת ערב באחד מדוכני הרחוב שליד הקתדרלה. שעות לאחר מכן ובלי בקושי נרדמתי, התעוררתי בשלוש לפנות בוקר לטפס על פסגתו של צ'צ'אני של יותר מ 6000 מטר ביום מרתון ארוך. חזרתי בערך בשעה 6 אחר הצהריים וככל שהייתי חסר מנוחה החלטתי לערוך ביקור לילי במנזר סנטה קטלינה, שבימי שלישי וחמישי פותח אותו עד 20:00 לאור הנר.

ביקור במנזר סנטה קטלינה

למען האמת, המנזר כבר ביקר בו בעבר, אך במהלך היום ובבוקר. אנשים רבים המליצו עלי ביקור הלילה, הנעשה במסלול נרות דרך נקודות העניין העיקריות שלו. בדרך זו היה צולל במלואם בחיי הנזירות לפני כמה מאות שנים, כאשר החשמל עדיין הגיע לעיר. בנוסף, האור החם של הנרות מאיר את הקירות בשלמות מיוחדת, מה שמעניק להם מראה נעים יותר ולעיתים אפילו כהה למדי.

ארקיפה מנזר סנטה קטלינה - מפה דרך //www.santacatalina.org.pe/

הלכתי לכניסה של המנזר שם יש קופה קטנה. לאחר שילם את 40 סוליות מהכניסה הלכתי אל חצר שתיקה, ממש במקום בו נמצאת אחת משתי השירותים של המתחם כולו.

ארקיפה מנזר סנטה קטלינה

בסופו של דבר, ובלי שום סיכוי לעזוב היה ה קלוזר הטירונים. זה אילץ אותנו להסתובב לצאת יציאה באמצע הדרך חצר שתיקה. בנקודה זו מתחילים לדמיין עד כמה גדול המנזר של סנטה קטלינה, שלדעתי יותר ממנזר הוא עיר מבוצרת קטנה.

למעשה, בלי לשים לב למפה החלטנו ללכת לאיבוד. בלי להזדרז ולדעת שבקרוב יהיה חשוך. זה בדיוק באותו הרגע בו אנו מגלים את אחד המקומות המעניינים ביותר במנזר, את אוריינגרי קלויסטר.

זה נותן גישה למספר תאים, לחדר Profundis, Pinacoteca ולאחד הרחובות הראשיים, the רחוב קורדובה. אם כי האמת, הבניינים ברחוב הזה, עם אלה ברחוב טולדו, סביליה ו רימון הם באמת דומים.

ארקיפה מנזר סנטה קטלינה

לרוב נצבעים בדרך כלל גוון אדום נחושת, אם כי בהתאם לשעה ביום, הצבע עשוי להשתנות מעט.

מרבית הבתים הם באמת תאים בהם קיבלו את פני הנזירות התושבות במנזר סנטה קטלינה. זו הסיבה שרבים מהם אנו יכולים למצוא ארובות קטנות שיחממו את הבית בימים הקרים ביותר.

אנו ממשיכים ללכת לרחוב טולדו, ובאותה עת החלו האורות בתוך התאים להידלק מעט, ומעניקים להם תמונה קודרת משהו.

ארקיפה מנזר סנטה קטלינה

משם אנו מגיעים לרחוב סביליה, שם יש בר קטן בו נוכל לשתות קפה טעים, אם כי בידיעה שישנו בית קברות בצד השני של החומה, בטח יותר מאמונות טפלות אחת היו חושבים פעמיים.

הגענו לכביסה ומיד האורות נדלקו בכל הרחובות. הלילה היה עלינו והצטלמות התחילה להיות קצת קשה.

אנו עוברים ל רחוב גרנדה ומשם ל כיכר זוקודובר, היכן נמצא המטבח הגדול ביותר במנזר וכמה מדרגות שייקחו אותנו לנקודת תצפית נהדרת על העיר ארקיפה.

ארקיפה מנזר סנטה קטלינה

לרוע המזל כבר היה חשוך מאוד ארקיפה זו לא עיר שבולטת בזוהרותה. בקושי הצלחנו להבחין בפסגת הצ'צ'אני מרחוק.

למרות הצללית של הר הגעש מיסטי ניתן היה לצפות בו בצורה מושלמת.

הלילה היה כה חשוך עד שבקושי הצלחנו לגלות את ה קלויסטר מייג'ור, אדום ביום וכמעט שחור בלילה. זה דחף אותנו לחדרי הפנים שבהם נשמרים שרידים דתיים שונים וכמה ציורים מצוינים.

ארקיפה מנזר סנטה קטלינה

ה- Pinacoteca מציג עבודות של בית ספר לקוסקו, רבים מהם מייצגים קטעים מההיסטוריה של ארקיפה או רגעים דתיים מפורסמים.

עייף מיום כל כך ארוך, זה היה הרגע שהחלטתי לשבת על ספסל ריק. עד מהרה קיבלה אותי החלטה לחזור למלון, לאכול משהו מהר ולהיכנס למיטה לנוח.

נתונים מעשיים

מה עולה הכניסה למנזר סנטה קטלינה?

40 שמשות, הן לזרים והן לפרואנים. מעל 60 משלמים 20 שמשות ואם אתה לומד לתואר אוניברסיטאי בפרו, הם כן 12 שמשות.

סיור מודרך בארקיפה ובמנזר סנטה קטלינה

מה השעה מנזר סנטה קטלינה?

משעה 09:00 בבוקר עד 17:00 אחר הצהריים למעט ימי שלישי וחמישי שנסגרים בשעה 20:00 בערב.

האם ביקור הלילה שווה את זה?

אם אתם בארקיפה ביום שלישי או חמישי זה שווה את זה. אתה יכול להיכנס במהלך היום, להישאר בפנים לשתות קפה ולחכות עד שיחשיך. 2 × 1.

היכן לשהות

• D'Carlo Class: נקי מאוד ומודרני. 5 דקות מהעיר התחתית.
  • קזונה ירושלים: הוסטל קרוב מאוד למנזר סנטה קטלינה.
  • Tambo Viejo: באמצע הדרך לתחנת האוטובוס ולרכבת. עם wifi
  • Hotel Casa Baraquel: 5 דקות הליכה למרכז. מאוד נקי ונעים.

טיולים ליד ארקיפה

עלייה לצ'אצ'אני: טרק שגובהו 6000 מטר.

ביטוח נסיעות

לטיול כזה עדיף לקחת ביטוח. איתי מציע לנו הצעה לעוקבים נסו בחינם. נסיעה אינה פוטרת אותך מאירוע תאונה, צורך ברופא, העברה או תרופות. אל תשחק אותו. בדוק את ביטוח הנסיעות על ידי לחיצה על הכרזה ויהיה לך 5% בביטוח שלך על היותו קורא נסיעות בחינם. אם אתה רוצה מידע נוסף לחץ כאן.