נסיעות

הטיול שעליך לעשות במדבר דובאי

Pin
Send

כבר דיברנו על אמירות דובאי פעמים רבות ותמיד נשארנו באטרקציה העיקרית שלה, ההעיר דובאי. מטרופולין זה של גורדי שחקים מדהימים ומרכזי קניות ענקיים יכול להתעייף מה מונוטוניות הגבוהה שלו. זו הסיבה שהביקור בפינה זו של העיר איחוד האמירויות הערביות זה לא מובן אם אנחנו לא עושים טיול במדבר דובאי.

סיור במדבר דובאי

יש רק שלושה דברים שאנחנו יכולים לצפות בהם מהבניין הגבוה בעולם, בורק חליפה. האזור הכספי העיקרי של דובאי, הים הערבי והמדבר העצום. לכולנו יד ראשונה, אך המדבר, הנוף של החול והצמחייה המעטה, עדיף שנהנה ממנו דרך אחד הרבים טיולי מדבר מדובאי. הסיבה היא מאוד פשוטה, הדיונות נמצאות במרחק של יותר משעה ומה שיש לנו בסביבת העיר הם מישורים של אדמה ללא שום חשיבות ושם הדבר היחיד שאנחנו יכולים לראות זה הדרומדררי המזדמן אחרי שתפס מכת שמש קלה .

מסלולי מדבר מדובאי לכל טעם

מכיוון שטיול הכוכבים בדובאי הוא הביקור במדבר, יש מגוון לא קטן ואנחנו יכולים לבחור צורות על פי העדפותינו. בדקנו את כל האפשרויות ולבסוף על פי נושאי זמן החלטנו להפוך את הראשונה ששמנו ברשימה הבאה:

• דיונות וקצת סנובורד: המעגל הנבחר שלנו אם כי ניתנה לנו האפשרות לנסות Quads כאשר עצרנו במעגל סגור. הדיונות פשוט מרהיבות אבל החוויה בסנדבורדינג לא הייתה טובה במיוחד. סנובורדים בתנאים גרועים ועם תיבולים רופפים. מתאים לזוג צחוקים ומעט אחר.

• דיונות ורכיבה על ארבעה: הרביעי הוא הקנטה אמיתית. אלא אם כן שוכרים טיול ספציפי לרכוב על ארבעה רחבים, המעגלים שלוקחים אתכם לדיונות ב -4 × 4 מוגבלים לעצירה של 30 דקות בשדה סגור בו חוק הג'ונגל מתפשט. לא דיונות ולא שום דבר, רק מסה. תוכלו לטעום את הדיונות ב- 4 × 4 בהמשך.

• דיונות, רכיבה על ארבעה ודיג לחוף: שילוב של שני הטיולים הקודמים.

• דיונות וארוחת ערב במדבר: משולב עם האפשרויות הקודמות המסתיימות ב- ג'יימה שם הם יתנו לכם ארוחת ערב עם מופע טיפוסי.

פרט חשוב הם לוחות הזמנים. לרוב ניתן לעשות זאת רק אחר הצהריים, אם כי יש כאלה שיוצאים בשעה 8 בבוקר על פי בקשה מפורשת. באופן אידיאלי, צאו אחר הצהריים כדי ליהנות מה בין ערביים.

החוויה שלנו במדבר דובאי

מספרד, למרות שנוכל להעסיק אותך מדובאי ישירות, אנו פונים לסוכנות בדובאי שתבצע את הטיול. המחיר בסביבות 55/60€ זה היה קצת טפטוף והיה תלוי בכמה אנשים היו הולכים ב- 4 × 4.

פעם בדובאי וביום שהסכימו עם הסוכנות, הם הגיעו לאסוף אותנו בשעה 14:00 בכמה רכבים מדגם 4 × 4 טויוטה לנד קרוזרה רכב שטח מצוינות נקייה במדינות ערב. מהמלון היינו מגיעים כשעה וחצי בדרכים באיכות טובה עד הכניסה לדיונות.

הסיור המדברי בדובאי שאסור לכם לפספס

מההתחלה ידענו שלמרות שכירת הטיולים במהלך השבוע מספר התיירים (כמונו) שאנחנו הולכים למצוא יהיה גבוה למדי. יתרה מזאת, בכביש ראינו יותר ממאה כלי רכב הדומים לשלנו ונוסעים לאותו יעד (ראה להלן).

אתה יכול לראות את היעד בתמונה למעלה, שם דובאי נמצאת משמאל ואזור הדיונות מימין, קרוב מאוד לעומאן ההררית. להלן המסלול שעשינו, מהדרום לצפון.

לאחר שעה עצרנו בחניון במדבר ושילמנו עבור הטיול במזומן או בכרטיס אשראי מאז שהרכבים נשאו דאטפון. היה שם מעגל סגור של קוואדס, או ליתר דיוק שדה פתוח בו הייתם יכולים לשכור אחד מאותם רכבים מהנים ולנסוע כחצי שעה בין עשרות רכבים אחרים. לא מומלץ.

לאחר העצירה עלינו לקטע הדיונות שהיה די קרוב לחניון. המכונית שלנו עצרה ממש בכניסה וחיכתה זמן שלא ילווה בכמה רכבים שצעדו בתהלוכה. זה היה גם הזמן לנצל את הסטה של ​​חלק מהגלגלים כדי להקל על נסיעה במדבר. לאחר התהליך החל הטיול דרך הדיונות המדבריות של אמירות דובאי.

כמקובל בטיולים מסוג זה, עדיף לשכוח את המצלמה בזמן שהרכב פועל. אבל תתפוס א מחלת טיפול וזו הסיבה שנציג תמונות רק כשעמדנו.

הסיור המדברי בדובאי שאסור לכם לפספס

אני, שצעדתי במושב הנוסע, הסחרחורות היו קלות מאוד, אבל אלה שישבו מאחור היו תקופות הרבה יותר גרועות. במיוחד כשהתחלנו לעלות במהירות כדי לטפס על דיונה מסוימת בממדים גדולים בלי לראות מה עומד מאחוריה. הפתעה !! אך כמובן, הנהגים הללו מבקשים להעלות את האדרנלין של לקוחותיהם וכל פינה במדבר ידועה ככף היד שלהם. הכל בשביל טיפ ראוי למרות שחלקם היו תקועים בחול….

לאחר כ- 30/45 דקות של תחושות חזקות, ה -4 × 4 פנו לראש הדיונה לתרגול של סנובורד ושם היו 10 רכבים נוספים. מנקודת המבט שלנו היה מאוחר, התחיל להחשיך וכמעט היית צריך לבחור בין ליהנות מאותו רגע חם או להחליק במורד הדיונה במורד סנובורד בתנאים בלתי ניתנים להפיכה.

באופן אישי בחרתי ליהנות מהשקיעה, הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות במדבר ללא ספק. צבעי החול המדברי משתנים לעיתים והנוף הופך להיות מרהיב באמת.

הסיור המדברי בדובאי שאסור לכם לפספס

עם זאת, ברגע שהשמש שקעה בשיאה של הים המפרץ הפרסי, עדיין היה מספיק אור כדי לתרגל קצת סנובורד ... יש לי קצת ניסיון בסנובורד, התחושה עם החול לא הייתה מספקת. אולי מכיוון שתקני הלוחות נשברו ולא יכולת לחבר אותם למגפיים שלך, כך שכל ניסיון לפנות פירושו לשחרר את הלוח. מ 'אחד ...

והלילה צבר יום ונאלצתי לחזור לדובאי. במקום לחזור על הכביש החוצה, רכב השטח עבר מסלול אחר דרך דיונות המדבר עד שעצרנו בראש אחד מהם כדי לנצל שוב את ניפוח הגלגלים. הדרך הייתה קרובה מאוד ונקודה זו הייתה טובה מאוד לחכות וליהנות מהלילה במדבר.

נתונים מעשיים

איך מגיעים לדובאי?

המטוס הוא אמצעי התחבורה העיקרי אלא אם נגיע בדרך עומן או אבו דאבי בדרך. אמירויות זוהי חברת התעופה העיקרית במדינה. אפשרות נוספת היא לטוס עם חברת עלות נמוכה כמו FlyDubai, אך כיום היא אינה פועלת עם טיסות מספרד.

כאן אנו משאירים לכם את אחד ממנועי החיפוש הטיסיים הטובים ביותר בשוק, שם תוכלו למצוא את המחירים הטובים ביותר לטוס לדובאי.

מנוע חיפוש לטיסות זולות לדובאי

כמה עולה טיול במדבר דובאי?

מה 55€ בערך ואילך.

האם דובאי בטוחה?

האמירויות ולכן גם דובאי, יכולות להיחשב לאחת המדינות הבטוחות בעולם בהן ההליכה כמעט בכל מקום ובזמן בו אתה מרגיש ממש בטוח. למעשה משטרים מעטים נראים ואדם נוטה לחשוב שהם יעשו עם גנבים במדינה זו.

איפה לשהות בדובאי?

בדובאי נוכל לישון ממלון בו המזרן שוכב על הרצפה עד שתמצאו שיבוץ זהב בראש המיטה של ​​המיטה. הכל יהיה תלוי בכסף שנצבר בחשבון הבדיקה שלך.

מלונות יוקרה

• מדינת ג'ומיירה: מלון יוקרה באמצע ונציה של המדבר. יש בו חוף ים פרטי, בריכות שחייה וכל מיני שירותים.
  • מלון אטלנטיס: אם יש לך כסף ואתה רוצה להרשים מישהו ... אל תהסס.

מלונות משתלמים

• מלון רוז גארדן: קרוב לקניון האמירויות, זהו מלון תקציב, עם בריכה על הגג, גישה לאינטרנט ודירות עם מטבח מטופח.
  • Comfort Inn Hotel Deira: ממוקם בחלק הישן של העיר ובסמוך לנחל דובאי.
  • מלון אל-ג'ווארה מטרו: עוד מלון נוח וחסכוני בחלק הישן של העיר.

טיולי מדבר מדובאי

איננו יכולים לעזוב את דובאי בלי לנסוע למדבר. טיול שאנחנו צריכים ללכת כן או כן ושאנחנו יכולים למצוא עבור פחות מ 60€.

ראו סיורים בדובאי

ביטוח נסיעות

לטיול כזה עדיף לקחת ביטוח. איתי מציע לנו א הצעה לעוקבים נסו בחינם. נסיעה אינה פוטרת אותך מאירוע תאונה, צורך ברופא, העברה או תרופות. אל תשחק אותו. בדוק את ביטוח הנסיעות על ידי לחיצה על הכרזה ויהיה לך 5% בביטוח שלך על היותו קורא נסיעות בחינם. אם אתה רוצה מידע נוסף לחץ כאן.